Termostat Kubota V2003 w ofercie naszej firmy. Skontaktuj się z nami w celu sprawdzenia dostępności termostatu Kubota V2003.
Termostat Kubota V2003 odpowiada za utrzymanie temperatury pracy silnika. Jest ważnym elementem występującym w silniku.
Cylindry silników chłodzonych powietrzem nie są zblokowane. Oddzielne cylindry przykręca się śrubami do skrzyni korbowej. Spowodowane jest to głównie względami technologicznymi oraz warunkami chłodzenia. Cylinder silnika chłodzonego powietrzem jest użebrowany w celu zwiększenia powierzchni odprowadzającej ciepło. Użebrowanie zaczyna się od górnej części cylindra i kończy się na wysokości pierścieni uszczelniających w DMP tłoka. Liczbę i wymiary żeber dobiera się na podstawie obciążenia cieplnego silnika. W dolnej części cylinder ma kołnierz oporowy. Głowica może być połączona z cylindrem za pomocą śrub lub może być nakręcana na cylinder.
Głowice cylindrów wykonuje się z żeliwa stopowego lub ze stopów lekkich, najczęściej Al-Si. W silnikach chłodzonych cieczą najczęściej wykonuje się głowicę wspólną dla wszystkich cylindrów, tylko w silnikach dużej mocy niekiedy stosuje się głowice dzielone — wspólne dla dwóch lub trzech cylindrów. Natomiast w silnikach chłodzonych powietrzem stosuje się pojedyncze głowice, oddzielne dla każdego cylindra, co zmniejsza możliwość ich wypaczenia lub pęknięcia i zwiększa powierzchnię chłodzenia.