Części Kubota DF972

Posiadamy wszystkie części zamienne silników gazowo – benzynowych Kubota DF972. W naszym magazynie dostępne są części Kubota DF972:

  • tłoki
  • panewki
  • pierścienie
  • wały korbowe
  • korbowody
  • uszczelki głowicy
  • głowice
  • cewki zapłonowe
  • świece zapłonowe
  • gaźniki
  • filtry
  • pompy paliwa
  • pompy oleju
  • pompy wody
  • termostaty
  • uszczelniacze zaworowe
  • komplety uszczelek
  • zawory głowicy oraz inne części składowe silnika

Części Kubota DF972 silniki benzynowe

Wszystkie części zamienne silnika Kubota DF972 dostępne od ręki, z naszego magazynu.

Części zamienne Kubota DF972 z maszyn rolniczychSilnik Kubota DF972 można spotkać w maszynach budowlanych, maszynach przemysłowych, maszynach rolniczych, koparkach, ładowarkach. Silnik Kubota DF972 jest silnikiem gazowo – benzynowym.

Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji na temat silnika Kubota DF972 zadzwoń do nas.

 

Czy wiesz, że…

Korozja przyspiesza jeszcze procesy przed wczesnego zużycia na skutek rozkładu Części Kubota DF972 z maszyn rolniczychmetalu na tlenki i inne związki chemiczne, powiększanie szczelin itp. Jedyną ochronę przed tymi zjawiskami stanowi olej lub smar. Wypełniając wszystkie zagłębienia odcina się dostęp powietrza i wody do powierzchni, przeciwdziałając procesom korozyjnym. Środek smarujący, wypełniając całkowicie wszystkie zagłębienia obu powierzchni, zwiększa ich odstęp (w granicach luzu), a część obciążeń przenosi ciśnienie oleju lub smaru zamkniętego w szczelinach. Styk wystających fragmentów obu powierzchni zmniejsza się. W skrajnym przypadku środek smarujący, znajdujący się pod ciśnieniem, rozdziela całkowicie obie powierzchnie, powodując jakby „pływanie” powierzchni na warstwie oleju lub smaru. Przypadek ten nosi nazwę tarcia płynnego. Ciśnienie środka smarującego powstaje w wyniku porywania go przez wirujący wałek i wyhamowania w szczelinie między wałkiem a tuleją. Oprócz zwiększania odstępu współpracujących powierzchni ciągle przepływający olej chłodzi powierzchnie oraz wypłukuje cząstki metalu (oderwane w procesie tarcia). Smar stały nie spełnia tej roli i dlatego stosuje się wymianę smaru wraz z opiłkami przez wypchnięcie go ciśnieniem świeżego smaru lub oczyszczenie ze starego i nałożenie świeżego.