Termostat Kubota DF972

Termostat Kubota DF972 silnika benzynowego, który znalazł zastosowanie w maszynach budowlanych i wózkach widłowych.

Wszystkie części zamienne do silników Kubota DF972 dostępne od ręki.

Termostat to jeden z ważniejszych elementów silnika odpowiadający za utrzymanie właściwej temperatury pracy silnika.

W naszym sklepie mogą Państwo znaleźć także inne części np.: głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.

Jeżeli masz jakieś pytania zadzwoń do nas.

Czy wiesz że…

Druga zasada dynamiki: Jeżeli na ciało działa siła, to porusza się ono ruchem jednostajnie przyśpieszonym, przy czym jego przyśpieszenie jest wprost proporcjonalne do siły, a odwrotnie proporcjonalne do masy. Wyraża się to wzorem Fa = m, gdzie a – przyspieszenie ruchu F – siła działająca m – masa poruszającego się ciała. Samochód osobowy rusza z miejsca i przyśpiesza aż do osiągnięcia szybkości podróżnej. Przyśpieszenie to jest możliwe dzięki sile ciągu silnika samochodu. Jeżeli teraz ten sam silnik zamontować np. do samochodu ciężarowego o dużej masie, to jeżeli ruszy on z miejsca, jego przyśpieszenie będzie o wiele mniejsze od przyśpieszenie samochodu osobowego. A więc wartość przyśpieszenia zwiększa wzrost siły, zmniejsza natomiast wzrost masy, którą ta siła wprawia w ruch. W konstrukcjach silników spalinowych stosuje się bardzo często koła zamachowe. Są to grubościenne tarcze osadzone na wale napędowym. Koła zamachowe stosowane są w celu wyrównania pracy silnika. Im większe tarcze i im cięższe, tym będą mniej podatne na nierównomierną pracę silnika, a więc lepiej będą spełniały swoje zadanie. Jednak tarcze takie trudniej będzie rozpędzić do żądanej prędkości obrotowej, gdyż będą posiadały duży moment bezwładności. Momentem bezwładności punktu materialnego o masie m względem osi l, które jest oddalone od tego punktu o wielkość r, nazywamy iloczyn masy tego punktu przez kwadrat jego odległości od tej osi .Jednostką momentu bezwładności I jest 1 kg-m2 I=m-r2. Jak wynika ze wzoru, największy wpływ na wartość momentu bezwładności ma odległość środka ciężkości masy od jej osi. W związku z tym dwie tarcze o jednakowych masach, lecz o różnych średnicach zewnętrznych będą miały różne momenty bezwładności. Tarcza o większej średnicy będzie miała większy moment od tarczy o średnicy mniejszej.