Głowica Kubota DF972

Głowica Kubota DF972 silnika benzynowego, który znalazł zastosowanie w miniładowarkach, minikoparkach, koparkach kołowych, a także wózkach widłowych.

Głowica, uszczelniacze zaworowe silnika Kubota DF972 dostępne od ręki.

Głowica, gumki uszczelniające lub uszczelniacze zaworowe wszystkich wersji silników Kubota DF972 z maszyn przemysłowych.

Oferujemy zarówno głowice gołe, jak i kompletne, uzbrojone z zaworami. Do głowic mamy wszystkie rodzaje uszczelek i uszczelniaczy, niezbędne do złożenia silnika.

Skontaktuj się z nami, żeby uzyskać więcej informacji.

Czy wiesz że…

Przemieszczenie czopa z odchylenia o kąt <p1 do <p2 odpowiada nieznacznemu wzrostowi prędkości obrotowej z % do n2. Dalszy wzrost prędkości obrotowej czopa powoduje wzrost grubości warstewki smaru (środek czopa dąży ku środkowi panewki). Pomiary współczynnika tarcia wykazały, że w spoczynku jest on największy; dla czopów stalowych i panewek wykonanych z mosiądzu wynosi 0,25-0,35. Przy wzroście prędkości obrotowej czopa do n2 opory szybko spadają do wartości Smarowanie łożysk ślizgowych. Łożyska smaruje się w celu ochrony przed korozją, zmniejszenia zużycia oraz zmniejszenia oporów tarcia. Najważniejszym zadaniem smaru jest zmniejszenie zużycia, oraz ochrona przed korozją, która może spowodować nie tylko przedwczesne zużycie łożyska, ale nawet jego unieruchomienie lub zniszczenie (zatarcie się łożyska). Smarowanie, szczególnie przy małych prędkościach obrotowych, nie zmniejsza niekiedy momentu tarcia, ale zmniejsza zużycie łożysk i przedłuża ich trwałość. Szczególne znaczenie ma odpowiedni dobór smaru i jakość smarowania w łożyskach przystosowanych do małych momentów tarcia, np. w mechanizmach zegarowych (zegary, zegarki, rejestratory) oraz w przyrządach pomiarowych, np. łożyskowanie wskazówki, igły magnetycznej itp. Łożyska takie smaruje się rzadkimi olejami o bardzo małej lepkości, tak aby smar nie zwiększał oporów ruchu. Warunki smarowania takich łożysk są utrudnione; nie mają one żadnych specjalnych urządzeń doprowadzających i zbierających olej. Olej bywa nałożony do łożyska tylko przy montażu mechanizmu w wytwórni i nieraz przez kilka (a nawet kilkanaście) lat nie jest usuwany i zastępowany nowym. Łożyska takie z reguły nie są ochraniane od kurzu i zanieczyszczeń lub są chronione w sposób niedostateczny. Siła P, działając dokładnie wzdłuż osi wałka i przechodząc przez punkt zetknięcia się czasz kulistych wałka i panewki, odkształca ich powierzchnię. Promień pierwszej ulega powiększeniu, a drugiej zmniejszeniu. Wspólny promień styku wynosi rQ. Moment tarcia takiego łożyska wynosi gdzie fxw – jest to współczynnik tarcia wiertnego. Zmniejszenie momentu tarcia ułożyskowania można uzyskać przez zmniejszenie r0 wtedy na czop i panewkę stosuje się bardzo twarde i bardzo mało odkształcalne materiały, np. panewka diamentowa lub korundowa i czop wykonany z węglików spiekanych. Drugą metodą jest wykonanie małego promienia r zakończenia czopa; wtedy jednak wzrastają znacznie naciski jednostkowe pmax i łożysko ulega szybkiemu zużyciu. Zmniejszenie oporów ruchu można uzyskać przez zmniejszenie współczynnika tarcia. W tym celu dobiera się na czop i panewkę specjalne materiały, a łożyska dodatkowo smaruje się.