Regeneracja pomp wtryskowych Kubota Z750 naprawa

Regeneracja, naprawa i części zamienne pomp wtryskowych Kubota Z750. Zajmujemy się profesjonalnym serwisem i regeneracją wszystkich kasetowych (mocowanych do bloku silnika) pomp wtryskowych Kubota Z750, a także innych modeli pokrewnych. Zajmujemy się również pompa rotacyjnymi oraz wszystkimi innymi typami pomp Kubota Z750.

Serwis pomp wtryskowych Kubota Z750

Jeżeli masz jakikolwiek problem z pompą wtryskową Kubota Z750, przyślij ją nam, a my wycenimy naprawę.

Regeneracja pomp wtryskowych Kubota Z751 naprawa

Oferujemy również regeneracje pomp wtryskowych Kubota Z751.

Wtryskiwacz ma wprowadzić odmierzoną komory spalania i to w taki sposób, żeby spalanie było jak najbardziej skuteczne. Wtrysk paliwa powinien być nagle zakończony, ponieważ zapobiega to sączeniu się paliwa z rozpylacza. Podstawowym elementem wtryskiwacza jest jego końcówka, zwana rozpylaczem, zaopatrzona w dyszę wylotową, utworzoną przez jeden lub kilka małych otworków. Konstrukcja rozpylacza zależy od objętości, kształtu i rodzaju komory spalania. Na przykład w silnikach z komorą wstępną rozpylacz powinien dawać zwarty strumień paliwa, a w silnikach z wtryskiem bezpośrednim (zwłaszcza z komorą spalania bez zawirowania powietrza) wtryskiwane paliwo powinno być możliwie jak najdokładniej rozpylone i strumień paliwa powinien odpowiadać kształtowi komory. Rozróżniamy dwa zasadnicze typy rozpylaczy: otwarte i zamknięte. Dysza wylotowa rozpylacza zamkniętego jest otwierana tylko podczas wtrysku paliwa, natomiast przy stosowaniu rozpylacza otwartego istnieje stałe połączenie pomiędzy przewodem z dyszą otwartą. Wtryskiwacze tego typu nie mają żadnych elementów zamykających wypływ paliwa.