Głowica silnika Kubota Z750

Regenerowane oraz nowe głowice silnika Kubota Z750 oferowane przez naszą firmę. Zadzwoń i dowiedz się czy głowica Kubota Z750 dostępna jest na miejscu.

Głowica silnika Kubota Z750

Możesz też zamówić u nas do silnika Kubota Z750 zawory głowicy, gumki uszczelniające lub uszczelniacze zaworowe.

W razie pytań zadzwoń albo napisz maila.

Głowica silnika Kubota Z751

W ofercie również głowica silnika do silnika Kubota Z751.

Połączenie bloku cylindrowego z górną częścią skrzyni korbowej w jedną całość stało się obecnie typowym rozwiązaniem dla gaźników silników samochodowych o układzie szeregowym, a częściowo i widlastym. W większości współczesnych silników gaźnikowych, szczególnie przy dużym stopniu sprężania, skrzynia korbowa podzielona jest poniżej osi wału korbowego.

Śruby głowicy przenoszą naprężenia wywołane ciśnieniem gazu, dociskiem wstępnym przy montażu, a w przypadku długich śrub — również rozszerzalnością cieplną kadłuba. Wielkość wydłużenia się śruby (a więc i występujących w niej naprężeń), będzie uzależniona od jej długości, wzrostu temperatury i różnicy współczynników rozszerzalności materiału śruby i kadłuba.