Cewka gaszenia do silnika Kubota Z750.
Cewki Kubota Z750 występują w wersji z samą wtyczką albo z kablem.
Możesz zakupić je w naszej firmie stacjonarnie oraz wysyłkowo.
Cewka gaszenia Kubota Z751
W ofercie również cewka gaszenia do silnika Kubota Z751.
W niektórych chłodnicach zamiast rurki kontrolnej stosuje się podwójny zawór parowo-powietrzny, najczęściej umieszczony w korku wlewowym. Zawór taki wypuszcza parę z chłodnicy do atmosfery przy nadciśnieniu 20-^30 kPa oraz wpuszcza powietrze atmosferyczne do chłodnicy przy podciśnieniu 10 — 40 kPa (podciśnienie w układzie chłodzącym powstaje przy oziębianiu się wody). Zawór taki znacznie zmniejsza straty wody spowodowane parowaniem.
Opróżnianie układu chłodzenia z deczy chłodzącej umożliwiają kurki spustowe umieszczone w kadłubie silnika i w dolnym zbiorniku chłodnicy.
Chłodzenie wodne w pórównaniu z powietrznym ma wiele zalet, a przede wszystkim zapewnia: .
-
niższą temperaturę ścianek komory spalania i tłoka, co umożliwia wzrost współczynnika napełnienia cylindra, a w silnikach z zapłonem iskrowym
-
umożliwia stosowanie paliwa o mniejszej liczbie oktanowej lub stosowanie wyższych stopni sprężania;
-
cichszą pracę silnika, ponieważ płaszcz wodny tworzy warstwę izolacji akustycznej;
-
mniejszą długość silnika, dzięki możliwości zbliżenia do siebie cylindrów i odlania ich w jednym bloku;
-
możliwość wykorzystania gorącej cieczy z układu chłodzenia do ogrzewania kabiny kierowcy lub wnętrza nadwozia.