Podkładki z dziurkami do Kubota Z602. Podkładki nadmiaru paliwa stosowane są do przewodu przelewu paliwa (pod kółka na przewodzie paliwa).
Zakładania kół zmianowych powinien dokonywać doświadczony tokarz. Niewłaściwe ich sprzężenie, np. zbyt silne dociśnięcie do siebie, może prowadzić do ich uszkodzenia w ruchu. W tokarce bez skrzynki posuwów koło zmianowe znajduje się bezpośrednio na czopie śruby pociągowej. W tokarce ze skrzynką posuwów koło znajduje się na czopie wałka skrzynki. W tokarkach bez skrzynki posuwów zmiana przełożenia pomiędzy wrzecionem a suportem (zmiana wartości przesuwu noża na jeden obrót przedmiotu) jest dokonywana wyłącznie przez zmianę kół zmianowych. Jest to czynność długotrwała. Dlatego współczesne tokarki pociągowe mają oprócz kół zmianowych również skrzynkę posuwów, która umożliwia szybką zmianę wartości przełożenia. Istnieje kilka odmian mechanizmów przekładniowych stosowanych w skrzynkach posuwów tokarki. Najczęściej spotykaną odmianą tych mechanizmów jest przekładnia Nortona. Od koła zmianowego za napęd przenosi się na wielowypustowy wałek przekładni Nortona. Na wałku jest osadzone przesuwnie koło zębate. Koło osadzone jest jednocześnie obrotowo w dźwigni. W dźwigni oprócz koła obrotowo osadzone jest również koło, które się ustawicznie zazębia z kołem. Za pomocą rękojeści możemy przesuwać dźwignię wraz z kołami w kierunku strzałek a obracać dookoła wałka I w kierunku strzałek.