Głowica silnika Kubota Z602

Regenerowane oraz nowe głowice silnika Kubota Z602 oferowane przez naszą firmę. Zadzwoń i dowiedz się czy głowica Kubota Z602 dostępna jest na miejscu.

Głowica silnika Kubota Z602

Możesz też zamówić u nas do silnika Kubota Z602 zawory głowicy, gumki uszczelniające lub uszczelniacze zaworowe.

W razie pytań zadzwoń albo napisz maila.

Kadłuby silników samochodowych i ciągnikowych z zapłonem iskrowym rzadko posiadają tuleje wymienne, co wywołane jest trudnością ich uszczelnienia przy zastosowaniu komory spalania w układzie o rozrządzie dolnozaworowym. Przy tym rozwiązaniu, szczególnie popularnym w małych samochodach osobowych, kadłub silnika wypada bardzo sztywny. Kadłuby z jednolitymi tulejami cylindrowymi ze względu na wymaganą twardość gładzi cylindrów są wykonywane z żeliwa odpornego na ścieranie i nie ulegającego korozji: skład stopu musi być tak dobrany, aby umożliwiał odlewanie cienkich ścianek bez miejscowych stwardnień. Dodatkami stopowymi są: fosfor bądź nikiel i chrom. Stopy lekkie stosowane bywają przy układzie górnozaworowym, lecz w tym przypadku muszą być przewidziane tuleje, zwykle mokre.