Wieniec rozrusznika koła zamachowego Kubota V1902

Wieniec rozrusznika Kubota V1902 oraz całe koło zamachowe do tego silnika. Przed złożeniem zamówienia na wieniec koła zamachowego Kubota V1902 podaj wymiary wieńca (średnica oraz szerokość) oraz ilość zębów wieńca.

Odpowiednią sztywność skrzyni korbowej, przy zachowaniu minimalnego ciężaru, osiąga się za pomocą poprzecznych użebrowanych przegród. Liczba poprzecznych ścian skrzyni korbowej odpowiada liczbie łożysk głównych wału korbowego, dlatego też w silnikach wielo cylindrowych można łatwo zapewnić sztywność konstrukcji przez oddzielne ułożyskowanie każdej korby wału. W przypadku mniejszej liczby łożysk głównych dłuższe są wprawdzie odcinki między podporami, lecz jednocześnie możliwe jest skrócenie skrzyni korbowej, co zwiększa odpowiednio jej sztywność. Poprzeczne ściany usztywniające zastępuje się większą liczbą płytkich żeber i usztywnień podłużnych.