Cewka gaszenia do silnika Kubota V1702.
Cewki Kubota V1702 występują w wersji z samą wtyczką albo z kablem.
Możesz zakupić je w naszej firmie stacjonarnie oraz wysyłkowo.
Podczas pracy silnika olej ulega, zanieczyszczeniu drobnymi cząstkami metali ścieranymi z powierzchni części oraz pyłem z powietrza i cząstkami koksu, zmywanymi przez olej z tłoka, pierścieni i ścianek cylindra. Twarde cząstki zawarte w oleju powodują nadmierne zużycie silnika. Przeważnie są to cząstki niewielkich wymiarach, rzędu l -r- 5 pm. Oprócz nich w oleju znajdują się również i większe cząstki, niekiedy nawet o wymiarach 60 ^ 120 pm. Wymiary największych cząstek nie tylko przekraczają minimalną grubość warstewki oleju, lecz często są nawet większe niż luzy montażowe łożysk ślizgowych. Jeżeli więc takie twarde cząstki dostaną się do łożyska, to nastąpi tam ich zakleszczenie powodujące szybkie zużycie współpracujących powierzchni, a nawet zatarcie łożyska. Aby temu zapobiec, stosuje się. odpowiednio gęstą siatkę na wlocie pompy oleju oraz filtry oleju. Nowoczesne silniki zazwyczaj są wyposażone w dwa filtry oleju —jeden zgrubnego, a drugi dokładnego oczyszczania.