Wieniec rozrusznika koła zamachowego Kubota V1512

Wieniec rozrusznika Kubota V1512 oraz całe koło zamachowe do tego silnika. Przed złożeniem zamówienia na wieniec koła zamachowego Kubota V1512 podaj wymiary wieńca (średnica oraz szerokość) oraz ilość zębów wieńca.

Często stosuje się śruby dwustronne (w odlewie aluminiowym zawsze), żeby przez częste odkręcanie nie uszkodzić gwintu w odlewie. Pokrywa łożyska, ze względu na obciążenie dużymi siłami, ma zwykle przekrój dwuteowy. Rozstaw śrub mocujących jest możliwie mały, w celu zmniejszenia momentu zginającego pokrywę. Dolną część skrzyni korbowej, tzw. miskę olejową, wykonaje się najczęściej z blachy stalowej o grubości 1—2 mm. Niekiedy odlewa się ją ze stopów lekkich lub żeliwa. Miska olejowa ma wtedy na zewnętrznej stronie żebra dla lepszego chłodzenia oleju. Cylindry silników chłodzonych cieczą otoczone są przestrzenią zamkniętą, tzw. płaszczem wodnym. Przestrzeń ta jest wypełniona wodą lub inną cieczą chłodzącą. Płaszcz wodny sięga co najmniej do denka tłoka w jego dolnym zwrotnym położeniu. Bardzo często jednak płaszcz wodny przedłuża sio w len sposób, że jego zewnętrzna ścianka przechodzi w ściankę skrzyni korbowej.