Wieniec rozrusznika koła zamachowego Kubota S2800, S2802

Wieniec rozrusznika Kubota S2800, S2802 oraz całe koło zamachowe do tego silnika. Przed złożeniem zamówienia na wieniec koła zamachowego Kubota S2800, S2802 podaj wymiary wieńca (średnica oraz szerokość) oraz ilość zębów wieńca.

Kadłub silnika stanowi obudowę zamykającą przestrzeń mieszczącą główne ruchome elementy silnika. Podstawową częścią kadłuba jest skrzynia korbowa służąca do osadzenia wału korbowego. W niektórych silnikach (a zawsze w silnikach chłodzonych powietrzem) skrzynia korbowa stanowi oddzielną część, w której umieszczone są cylindry pojedyncze lub zespolone w blok cylindrów. W większości silników chłodzonych wodą kadłub silnika wykonany jest w formie jednolitego odlewu, zawierającego blok cylindrów i górną część skrzyni korbowej. Dolna część skrzyni korbowej, tzw. miska olejowa służy za zbiornik oleju. Jednolity kadług silnika w porównaniu z dzielonym ma liczne zalety, a mianowicie daje bardziej sztywną konstrukcję, umożliwia większe zbliżenie do siebie cylindrów, ponadto umożliwia zmniejszenie ciężaru wskutek zwartości konstrukcji i możliwości zastosowania cieńszych ścianek) oraz uproszczenie obróbki mechanicznej.