Zawór ssący i zawór wydechowy Kubota S2800, S2802

Oferujemy zawór ssący i zawór wydechowy Kubota S2800, S2802. Podczas składanie zamówienia mailowo lub telefonicznie, podaj nam wymiary starych zaworów Kubota S2800, S2802.

Zawory głowicy Kubota S2800 S2802

Możesz u nas zakupić również uszczelniacze zaworów  oraz prowadnice zaworowe Kubota S2800, S2802.

Silniki z głowicą żarową są najczyściej wykonywane jako dwusuwowe, ze sprężaniem w skrzyni korbowej i dlatego zasado ich działania omówimy na takim właśnie przykładzie. W początkach suwu pracy, analogicznie do wysokoprężnych silników dwusuwowych ze sprężaniem w skrzyni korbowej, poprzednio dostarczone paliwo spala się a wytworzone przy tym gazy spalinowe o dużej prężności powodują ruch tłoka ku dołowi. W tym czasie w zamkniętej skrzyni korbowej zassane uprzednio powietrze ulega sprężaniu. Tłok posuwając się na początku ku dołowi, spowoduje odsłonięcie najpierw szczelin wylotowych, a następnie szczelin ładujących. W ten sposób otrzymamy znane nam już zjawiska w dwusuwie: wydech, ładowanie i przepłukanie powietrzem tłoczonym kanałem ze skrzyni korbowej.