Wieniec rozrusznika koła zamachowego Kubota F2503

Wieniec rozrusznika Kubota F2503 oraz całe koło zamachowe do tego silnika. Przed złożeniem zamówienia na wieniec koła zamachowego Kubota F2503 podaj wymiary wieńca (średnica oraz szerokość) oraz ilość zębów wieńca.

Wieniec rozrusznika koła zamachowego Kubota F2302

W ofercie również wieniec rozrusznika Kubota F2302.

Zastosowanie dzielonych wałów korbowych ułożyskowanych na łożyskach tocznych umożliwia budowę tunelowej skrzyni korbowej. Konieczne są tylko w danym przypadku otwory umożliwiające dostęp do łożysk korbowych. W silniku otwory te są zamknięte wspólną pokrywą, tworzącą jednocześnie miskę olejową. W skrzyni korbowej znajdują się łożyska główne wału korbowego w przypadku użycia łożysk ślizgowych do silnika wielocylindrowego z reguły są one dzielone. Górna część łożyska, tzw. oprawa łożyska, jest wykonana w odlewie kadłuba, dolna zaś część łożyska, zwana pokrywą, jest przymocowana najczęściej dwiema mocnymi śrubami.