Pasek klinowy, pasek alternatora Kubota F2503

Pasek napędu alternatora Kubota F2503. Pasek klinowy Kubota F2503 dostępny na miejscu. Z racji tego, że w tym silniku występują różne wersje pasków, przed złożeniem zamówienia potwierdź nam szerokość oraz długość paska.

Pasek klinowy, pasek alternatora Kubota F2302

W ofercie również pasek napędu alternatora Kubota F2302.

Pod wpływem ciśnienia olej wypływa z dysz 4 umieszczonych w komorach D, wprawiając wirnik w ruch obrotowy, a następnie przez kanał E wpływa do miski olejowej. Przy pełnym ciśnieniu oleju wirnik filtru obraca się z prędkością 3000-7000 obr/min. Dzięki działaniu siły odśrodkowej, zanieczyszczenia osadzają się na wewnętrznej ścianie wirnika w postaci dość trwałego kożucha, który trzeba co pewien czas usuwać. Czysty olej płynie przez otwór C i rurkę umieszczoną wewnątrz trzpienia do głównego kolektora, za pomocą, którego jest doprowadzany do poszczególnych punktów smarowania. W niektórych silnikach stosuje się poza opisanymi filtrami dodatkowe filtry magnetyczne. Filtry te zaopatrzone w stałe magnesy wychwytujące z oleju opiłki żelazne, szczególnie niebezpieczne dla łożysk silnika. Najczęściej filtry magnetyczne połączone są w jedną całość z korkiem spustowym miski olejowej.