Cewka gaszenia do silnika Kubota F2503.
Cewki Kubota F2503 występują w wersji z samą wtyczką albo z kablem.
Możesz zakupić je w naszej firmie stacjonarnie oraz wysyłkowo.
Cewka gaszenia Kubota F2302
W ofercie również cewka gaszenia do silnika Kubota F2302.
Aby oprócz smarowania zapewnić odpowiednie chłodzenie współpracujących części silnika, powierzchnie współpracujących części muszą być obficie zwilżane olejem. W tym celu we wszystkich nowoczesnych silnikach stosuje się olejenie pod ciśnieniem. Wyjątek stanowią dwusuwowe silniki gaźnikowe ze sprężaniem w komorze korbowej, w których stosuje się tzw. olejenie mieszankowe. Olejenie pod ciśnieniem. W takim systemie olejenia olej jest doprowadzany pod ciśnieniem do łożysk głównych i korbowodowych wału korbowego, do łożysk walka rozrządu oraz do łożysk dźwigni zaworowych. W silnikach bardziej obciążonych również sworzeń tłokowy jest olejony pod ciśnieniem olejem doprowadzanym przez kanał wywiercony w trzonie korbowodu lub przez rurkę biegnącą wzdłuż trzonu korbowodu. Pozostałe miejsca wymagające smarowania, a mianowicie gładź cylindrowa, sworzeń tłokowy w silnikach mniej obciążonych, popychacze, krzywki wałka rozrządu, trzonki zaworów i koła zębate, są smarowane olejem wypływającym z łożysk i rozbryzgiwanym przez obracające się części na mgłę olejową.