Kubota F2503 części do pompy wtryskowej, sekcje pompy

Oferujemy części zamienne do pomp wtryskowych Kubota F2503. W ofercie zarówno całe pompy wtryskowe Kubota F2503, jak i części zamienne do nich, w tym cewki, elektromagnesy do pomp Kubota F2503.

Zajmujemy się również profesjonalną regeneracją i naprawą pomp wtryskowych Kubota F2503.

W ofercie sekcje tłoczące, zaworki zwrotne oraz inne części np. uszczelnienia pompy wtryskowej F2503.

Zestawy naprawcze do pomp wtryskowych Kubota F2503.

Kubota F2302 części do pompy wtryskowej, sekcje pompy

W ofercie również części do pomp wtryskowych Kubota F2302.\

Przebieg spalania w silniku doładowywanym nic różni się od normalnego. Wzrost temperatury i ciśnienia powoduje zmniejszenie okresu indukcji przy zapłonie, co wymaga opóźnienie kąta
zapłonu, żeby spalanie odbyło się w pobliżu GZP. Jednocześnie ze wzrostem ciśnienia i temperatury wzrasta skłonność paliwa do detonacyjnego spalania, dlatego w silniku z doładowaniem należy stosować paliwo o większej liczbie oktanowej lub zmniejszyć stopień sprężania. Krzywa przedstawia zależność mocy od prędkości obrotowej w silniku bez doładowywania, a krzywe z doładowaniem. Wzrost mocy silnika z doładowaniem jest znacznie większy przy większej prędkości obrotowej. Wynika to stąd, że normalny silnik ma mały współczynnik napełnienia przy dużej prędkości obrotowej oraz że sprawność sprężarki wzrasta ze wzrostem prędkości obrotowej. Stosowane są dwa sposoby doładowywania silnika 1) doładowywanie następujące przy dużej prędkości obrotowej silnika (krzywa 2) sposób ten stosuje się wT silnikach wyczynowych, w celu zwiększenia maksymalnej mocy, a tym samym i maksymalnej prędkości samochodu 2) silnik jest doładowywany w całym zakresie prędkości obrotowej (krzywa 3) sposób ten jest stosowany w samochodach ciężarowych w celu poprawienia ich właściwości trakcyjnych.