Termostat Kubota D902 w ofercie naszej firmy. Skontaktuj się z nami w celu sprawdzenia dostępności termostatu Kubota D902.
Termostat Kubota D902 odpowiada za utrzymanie temperatury pracy silnika. Jest ważnym elementem występującym w silniku.
W celu zapobieżenia miejscowym wzrostom naprężeń należy unikać ostrych Załamań i nagłych zmian przekroju wału, W miejscu połączenia czopów z ramionami korby powinno być przewidziane zaokrąglenie o promieniu równym 0,1 średnicy czopa, lecz nie mniejszym niż 2 mm.
W celu zmniejszenia nie wyrównoważonych mas wału korbowego drąży się niekiedy czopy korbowe, przy czym średnica otworu wynosi 0,5 -ś- 0,6 średnicy czopa. W tym samym celu ścina się odpowiednio ramiona korby. Ramiona korby mogą mieć różne kształty, lecz przekrój zwykle mają prostokątny.
W większości silników wały korbowe mają kanały umożliwiające doprowadzanie oleju do łożysk korbowodowych. Olej doprowadza się pod ciśnieniem do łożysk głównych, stąd zaś przez kanały wywiercone w czopach wału oraz ramionach korby pod ciśnieniem i działaniem siły odśrodkowej przedostaje się on do łożysk korbowodowych. Średnica tych kanałów wynosi 5h-8 mm zależnie od ich długości. Wyloty kanałów powinny być starannie zaokrąglone.