Wieniec rozrusznika koła zamachowego Kubota D650

Wieniec rozrusznika Kubota D650 oraz całe koło zamachowe do tego silnika. Przed złożeniem zamówienia na wieniec koła zamachowego Kubota D650 podaj wymiary wieńca (średnica oraz szerokość) oraz ilość zębów wieńca.

Tuleje mokre z kołnierzem oporowym w górnej części, ze względu na dobre osadzenie w kadłubie silnika, stosowane są powszechnie w silnikach z zapłonem samoczynnym, w których występują większe siły prostopadle do gładzi cylindrowej. Tuleja ta ma jeszcze dodatkową zaletę, że może swobodnie wydłużać się, nie powodując dodakowych naprężeń. Wadą jej jest nieco utrudnione odprowadzanie ciepła w górnej części, w miejscu osadzenia kołnierza. Od strony skrzyni korbowej tuleję uszczelnia się za pomocą cienkich podkładek z blachy się tym razom w dolnej części tulei. Budowa kadłuba silnika jest w tym przypadku jeszcze prostsza, ponieważ nie potrzebna jest zupełnie górna płyta. Z tego powodu i chłodzenie górnej części tulei jest lepsze. Wadą tej konstrukcji jest mała sztywność oraz brak możliwości swobodnego wydłużania się tulei pod wpływem wzrostu temperatury, co może powodować odkształcenie tulei i jej nienormalne zużywanie się.