Regeneracja pomp wtryskowych Kubota D1803 naprawa

Regeneracja, naprawa i części zamienne pomp wtryskowych Kubota D1803. Zajmujemy się profesjonalnym serwisem i regeneracją wszystkich kasetowych (mocowanych do bloku silnika) pomp wtryskowych Kubota D1803, a także innych modeli pokrewnych. Zajmujemy się również pompa rotacyjnymi oraz wszystkimi innymi typami pomp Kubota D1803.

Serwis pomp wtryskowych Kubota D1803

Jeżeli masz jakikolwiek problem z pompą wtryskową Kubota D1803, przyślij ją nam, a my wycenimy naprawę.

Po wyjściu z turbiny sprężarkowej spaliny o niższym już ciśnieniu i niższej temperaturze, kierowane są na łopatki turbiny napędowej, osadzonej na oddzielnym wale. Moment obrotowy z wału drugiej turbiny jest przenoszony na wał napędowy samochodu. Ponieważ turbina napędowa osiąga prędkość obrotową dochodzącą do 30 000 obr/min, konieczne jest zastosowanie odpowiedniej przekładni redukcyjnej o pomiędzy wałem turbiny i wałem napędowym samochodu. Łopatki turbiny pierwszej (sprężarkowej) stykają się ze spalinami o temperaturze 800°C, wskutek czego nagrzewają się podczas pracy do temperatury czerwonego żaru. Jednocześnie na łopatki turbiny działają dużo siły odśrodkowe i w związku z tym występują trudności w doborze odpowiedniego na nie materiału. Koła zębate przekładni redukcyjnych samochodów z napędem turbinowym pracują z bardzo dużą prędkością obrotową, co powoduje poważne trudności w ich wykonaniu.