Posiadamy w ofercie pompe wtryskową Kubota D1803. Oferujemy wszystkie typy pomp wtryskowych oraz części zamienne Kubota D1803 do regeneracji pomp wtryskowych.
Zajmujemy się również regeneracją pomp wtryskowych, w tym pompy wtryskowej Kubota D1803.
Wskutek większego obciążenia cieplnego i mechanicznego trwałość silnika pracującego z doładowaniem jest mniejsza. Z tego względu doładowane silniki z zapłonem iskrowym zwykle stosuje się tylko w samochodach wyścigowych i sportowych. W celu zwiększenia trwałości silnika sprężarkę włącza się tylko przy dużej prędkości obrotowej wału korbowego.
Lepsze efekty przynosi doładowanie w silnikach z zapłonem samoczynnym. Tutaj zwiększenie gęstości i temperatury powietrza sprzyja lepszemu rozpyleniu paliwa i możliwości stosowania paliwa o mniejszej liczbie cetanowej.
Urządzenia wchodzące w skład układu zasilania silnika z zapłonem samoczynnym są bardziej skomplikowane i bardziej precyzyjne niż silnika gaźnikowego. Ich zadaniem jest odmierzenie dokładnie określonej dawki paliwa, wprowadzenie jej w odpowiedniej chwili do cylindra i dobre rozpylenie w celu uzyskania zupełnego spalania.
Układ zasilania składa się z: pompy wtryskowej, wtryskiwaczy, regulatora prędkości obrotowej, a niekiedy przestawiacza kąta wyprzedzenia wtrysku, pompy zasilającej, filtrów, przewodów niskiego i wysokiego ciśnienia oraz zbiornika paliwa.