Zestaw uszczelek góry silnika Kubota D1403, komplet uszczelek głowicy

W ofercie zestaw wszystkich uszczelek na górę silnika Kubota D1403. Komplet uszczelek głowicy Kubota D1403 zawiera m.in. uszczelkę głowicy, uszczelki kolektorów, uszczelkę pokrywy zaworowe, uszczelniacze zaworowe.

Komplet uszczelek głowicy Kubota D1403

Zestaw uszczelek głowicy Kubota D1403 dostępny także w częściach, jako poszczególne uszczelki góry silnika.

Wierzchnie warstwy odlewu mają tzw. naskórek odlewniczy, składający się z przywartej masy formierskiej oraz metalu utwardzonego na skutek szybszego ich chłodzenia. Zależnie od stopnia zanieczyszczenia powierzchnie odlewów oczyszczane są śrutowaniem (piaskowaniem) lub młotkami pneumatycznymi. Odlewy o małych powierzchniach oczyszczane są w bębnach obrotowych, a o dużych powierzchniach — na przenośnikach przechodzących przez komorę do śrutowania.

Odlewy przed obróbką na wydziałach mechanicznych powinny być obrobione zgrubnie u dostawcy lub w oddzielnym pomieszczeniu przy magazynie, aby w czasie obróbki dokładnej nie zanieczyszczać prowadnic suportów, łożysk i innych mechanizmów obrabiarek. Przy obróbce zgrubnej, szczególnie żeliwa, wytwarzane są znaczne ilości pyłu, mające silne własności ścierne. Obróbka zgrubna jest stosowana w celu uzyskania kształtu zbliżonego do kształtu określonego rysunkiem technicznym. Dzięki stosowaniu obróbki zgrubnej, podczas obróbki dokładnej nie występują nadmierne siły skrawania i znacznie wzrasta trwałość narzędzi. Ponadto obróbka zgrubna ułatwia likwidację naprężeń własnych. Usunięcie naskórka stwarza warunki do samorzutnego wyzwalania naprężeń własnych w temperaturze otoczenia lub umożliwia przeprowadzenie w tym celu specjalnej obróbki cieplnej.

Należy zaznaczyć, że odlewy przed obróbką powinny być pomalowane. Części, których powierzchnie nie obrabiane będą stykały się z olejami, powinny być pokrywane materiałami lakierniczymi olejoodpornymi.