Filtr powietrza Kubota D1403

W sprzedaży filtr powietrza do silnika Kubota D1403. Filtr powietrza Kubota D1403 w sprzedaży stacjonarnej oraz wysyłkowej.

Bezpośrednie przetwarzanie sił na sygnał elektryczny umoż­liwiają czujniki magnetosprężyste i piezoelektryczne. W czujni­kach magnetosprężystych wykorzystywane jest zjawisko zmian przenikalności magnetycznej ferromagnetyków przy ich defor­macji w granicach odkształceń sprężystych. Zjawisko to jest ściś­le związane ze zjawiskiem magnetostrykcji. Czujniki magnetosprężyste wykonywane są z permalojów o różnej zawartości niklu, ze stali transformatorowej (tylko czujniki pracujące na ściskanie), czystego niklu, stali miękkiej i in. Czuj­niki magnetosprężyste mogą być budowane jako cewki o zmien­nej indukcyjności własnej (dławikowe) lub jako transformatory o zmiennej indukcyjności wzajemnej (transformatorowe).

Interesujące rozwiązanie czujnika transformatorowego stano­wi tzw. pressduktor. Jest to czujnik transformatorowy, w którym uzwojenia pierwotne i wtórne są umieszczone w rdzeniu pod kątem prostym względem siebie, a pod kątem 45° względem siły mierzonej F. Przy braku siły docisku napięcie indukowane w uzwojeniu wtórnym jest rów­ne zeru, ponieważ wektor indukcji magnetycznej jest w tych wa­runkach równoległy do płaszczyzny cewki uzwojenia wtórnego.