Oferujemy tłoki do silnika Kubota D1402 w rozmiarze nominalnym oraz nadwymiarowym.
Większość tłoków posiadamy na miejscu. Możesz u nas zakupić również inne części zamienne do silnika Kubota D1402.
Chcesz wiedzieć czy tłok Kubota D1402 jest dostępny? Skontaktuj się z nami. Gwarantujemy szybką dostawę do klienta.
Włączanie oszczędzacza może odbywać się mechanicznie albo też samoczynnie. Oszczędzacz typu pierwszego uruchamiane są w zależności od położenia przepustnicy. z którą są połączone. Natomiast włączenie oszczędzacza typu drugiego zależy od podciśnienia panującego w rurze ssącej; w ten sposób określone jest ono nie tylko położeniem przepustnicy, lecz również liczbą obrotów silnika. Komora oszczędzacza rozdzielona jest przeponą na dwie części Cześć komory oszczędzacza, położona po lewej stronie przepony połączona jest kanałem z komorą pływaka tak, że w przypadku otwarcia zaworu paliwo może przepływać przez dyszę oszczędzacza do kanału rozpylacza głównego. Prawa część komory połączona jest kanałem z przestrzenią za przepustnicą. Przy obciążeniach małych i średnich podciśnienie panujące za przepustnicą przenosi się kanałem do prawej komory i usiłując przesunąć przeponę w prawo, powoduje za-mknięcie zaworu. Przy przejściu do pełnych obciążeń podciśnienie po prawej stronie przepony maleje, przepona pod działaniem sprężyny wychyla się w lewo, otwiera się zawór i do kanału rozpylacza głównego dopływa dodatkowa ilość paliwa.