W ofercie pompa wody do silnika Kubota D1402.
Pompa wodna Kubota D1402 dostępna na miejscu. Można zakupić ją stacjonarnie lub wysyłkowo. W razie braku w naszym magazynie – sprowadzana jak najszybciej.
Podczas zamawiania pompy wody Kubota D1402 podaj nam oznaczenie silnika oraz wyślij zdjęcie.
Droga rozwoju silników krzyżulcowych z zapłonem samo-czynnym prowadzi poprzez czterosuwowy silnik, dwustronnego działania. W oparciu o silniki parowe i gazowe powstaje w latach 1910 – 19i4 leżący, dwustronnie działający silnik czterosuwowy, a w latach 1925 – 1920 stojący, czterosuwowy silnik dwustronnego działania do napędu okrętów. Jednak silniki te nie wytrzymały konkurencji dwusuwów jednostronnego i dwu-stronnego działania i obecnie czterosuwowe silniki krzyżakowe mają niemal wyłącznie znaczenie historyczne albo też stosowane są w wyjątkowych przypadkach i to tylko do napędu okrętów. Czterosuwowy silnik krzyżulcowy jest coraz bardziej wypierany, częściowo przez jednostronnie, częściowo przez dwustronnie działające dwusuwy. Dążność do otrzymania możliwie dużej szybkości okrętów pociąga za sobą konieczność stosowania coraz większej mocy, której czterosuw nie daje, bo górna granica jego mocy sięga około 5000 KM. Granica ta wynika z szybko narastającego wraz z mocą obrysu i ciężaru w stosunku do bardziej szybkobieżnych dwusuwowych silników jednostronnego działania.