Korbowód do silnika Kubota D1402 oferowany przez naszą firmę, dostępny od ręki w większości przypadków. Do korbowodu Kubota D1402 możesz nabyć panewki. Posiadamy panewki Kubota D1402 nominalne oraz nadwymiarowe.
Jeśli masz pytania, chcesz zapytać o dostępność – zadzwoń.
W silnikach motocyklowych stosuje się obecnie głowice pojedyncze, chociaż spotykamy rozwiązania, w których dwa, a nawet cztery cylindry mają głowicę wspólną. W silnikach dwusuwowych spotyka się również konstrukcje posiadające głowicę i cylinder wykonane jako jedna całość. Silniki motocyklowe ze względu na zastosowanie zasady dwu- i czterosuwu, jak również przy czterosuwie układu górno i dolnozaworowego, mają cały szereg różnych rozwiązań głowic i komór spalania.
W silnikach czterosuwowych o układzie dolnozaworowym najczęściej stosuje się komorę spalania tego samego typu jak w silnikach samochodowych. Głowice silników czterosuwowych o układzie górnozaworowym mają komory spalania o kształcie zbliżonym do półkuli, a zawory są ustawione pod kątem. W takich silnikach można otrzymać w porównaniu do silników o układzie dolnozaworowym większy stopień sprężenia do 6, a przy bardzo małych średnicach cylindra nawet do 6,5.