Cewka gaszenia do silnika Kubota D1402.
Cewki Kubota D1402 występują w wersji z samą wtyczką albo z kablem.
Możesz zakupić je w naszej firmie stacjonarnie oraz wysyłkowo.
Styczny zarys krzywki składa się z łuku podstawowego o promieniu r0, łuku wierzchołkowego o promieniu r oraz dwóch prostych stycznych do obu łuków. Krzywka taka współpracuje z popychaczem rolkowym. Krzywka styczna ma takie samo zastosowanie jak krzywka harmoniczna.
We współczesnych silnikach samochodowych są stosowane wyłącznie krzywki syntetyczne, zwane również bezuderzeniowymi. Zarysów takich krzywek nie można wyrazić za pomocą zależności matematycznych. Są one wyznaczane wykreślnie przy założeniu najkorzystniejszego przebiegu zmian przyspieszenia działającego na zawór. Krzywki syntetyczne zapewniają najlepsze warunki pracy rozrządu przy dużych prędkościach obrotowych.
Wałki rozrządu odkuwa się ze zwykłych stali do ulepszania cieplnego; rzadko stosuje się stale stopowe. Czopy łożyskowe i krzywki są utwardzane powierzchniowo. Niekiedy stosuje się wałki rozrządu odlewane ze specjalnych gatunków żeliwa z dodatkiem chromu i molibdenu.
Wałki rozrządu odkuwa się ze zwykłych stali do ulepszania cieplnego; rzadko stosuje się stale stopowe. Czopy łożyskowe i krzywki są utwardzane powierzchniowo. Niekiedy stosuje się wałki rozrządu odlewane ze specjalnych gatunków żeliwa z dodatkiem chromu i molibdenu.