Panewki korbowe Kubota D1005 panewki korbowodowe wału

Kubota D1005 panewki korbowe nominalne i nadwymiarowe. Panewki korbowodowe Kubota D1005 dostępne nie tylko w pierwszym szlifie, ale też w wyższych szlifach.

Jeżeli zakupisz u nas panewki do Kubota D1005 możemy udostępnić wszelkie dane i wymiary do szlifu wału.

Mechanizm napędu napędza zespoły ruchowe. Silnik elektryczny jest połączony sprzęgłem elastycznym z przekładnią główną przekazującą napęd na pionowy wał. Wał ten jest połączony z dwoma przekładniami: zębatą, z kołem ciernym dociskanym sprężynami do pionowej ściany zbiornika, co powoduje obrót zbiornika mieszarki, oraz łańcuchową przeznaczoną do napędu wału mieszadła. Koło łańcuchowe jest połączone z wałem mieszadła za pomocą sprzęgła przeciążeniowego. W przypadku dostania się kamienia pod łopatę mieszadła, na sprzęgle nastąpi poślizg, a tym samym bezawaryjne przerwanie napędu na mieszadło. W środku pińskiego jest umieszczone łożysko główne, przy czym górna część łożyska jest zamocowana w dnie, a dobra bieżnia w konstrukcji nośnej mieszarki. Występy i kanały umieszczone na bieżniach stanowią uszczelnienie łożysk.