W ofercie wał korbowy do silnika Kubota D902. Oferujemy zarówno używany wał korbowy Kubota D902 jak i regenerowany. Do wału zakupić można panewki wału.
Zapytaj także o inne części zamienne do Kubota D902.
W silnikach bez przekładni między wałem korbowym a wałem śmigła przednią część kadłuba zamyka się stożkową lub półkulistą pokrywą, w której umieszcza się przednie łożysko wału korbowego, typu oporowego, przejmujące obciążenie wzdłużne powstało od siły ciągu śmigła. W silnikach z przekładnią przednia część kadłuba stanowi korpus przekładni, która we współczesnych silnikach szeregowych składa się z dwóch czołowych kół zębatych.
Kadłuby silników motocyklowych mają zasadniczo oddzielnie wykonane skrzynie korbowe i cylindry. Skrzynie korbowe mogą być wykonane jako dzielone lub też niedzielone. czyli tzw. ‚tunelowe. Pierwszy typ stosuje się przeważnie w silnikach, których cylindry leżą w płaszczyźnie symetrii motocykla, a podział wynika ze sposobu ułożyskowania wału. Drugi typ używany jest w silnikach wielocylindrowych o cylindrach poziomych. W przypadku napędu kardanowego spotykamy też kadłuby niedzielone w silnikach jednocylindrowych.