Uszczelka pompy wody do Kubota D1402. Uszczelka pod pompę wody Kubota D1402 dostępna w naszym serwisie.
W celu zmniejszenia szerokości silnika lub uniknięcia rezonansu drgań wału korbowego, stosuje sią niekiedy kąt między cylindrami mniejszy niż 90°, co narusza równomierne następstwo suwów pracy. Gdy na przykład kąt między cylindrami wynosi 60°, suwy pracy w poszczególnych cylindrach następują co 60° i 120° obrotu wału korbowego. Wyniki wielu badań procesu spalania mieszanek paliwa z powietrzem (w zamkniętych zbiornikach i specjalnych cylindrach) dały pewien obraz przebiegu spalania w silnikach z zapłonem. W silnikach tych zapłon następuje początkowo w bardzo małej objętości mieszanki otaczającej elektrody świecy. Zapłon mieszanki powinien nastąpić zanim mieszanka osiągnie w całej swej masie temperaturę samozapłonu, tj. 500-550°C. Pewne czynniki, jak np. przegrzanie grzybka zaworu wydechowego lub innych wystających części mogą wywołać samozapłon (zapłon bez udziału iskry) sprężanej mieszanki.
Samozapłon jest ną pracę silnika.Z chwilą zapalenia się mieszanki, czoło płomienia rozprzestrzenia się równomiernie we wszystkich kierunkach komory spalania ze stale rosnącą prędkością. Prędkość posuwania się czoła płomienia zależy od wielu czynników. Godny podkreślenia jest fakt, że największa prędkość rozprzestrzeniania się płomienia nie występuje przy teoretycznej znaczny wpływ na prędkość spalania wywiera zachowanie sio mieszanki w cylindrze ruch wirowy mieszań id zwiększa szybkość spalania. W miarę oddalania się od początkowego punktu zapłonu (elektrod świecy) prędkość posuwania się czoła płomienia szanki.