Końcówki wtrysków Kubota Z400 dostępne od ręki w naszej firmie. Końcówki wtryskiwaczy Kubota Z400 wysyłane tego samego dnia.
Przed zamówieniem wyjmij wtrysk z silnika Kubota Z400 (nie dotyczy najnowszych wersji Common Rail) i wykręć końcówkę z obsady wtrysku. Podaj nam wszystkie oznaczenia odczytane z tej końcówki.
Obserwowane obecnie tendencje rozwiązywania zagadnień związanych ze smarowaniem maszyn (budowlanych w szczególności), można ująć następująco:
– Ujmowanie mechanizmów w zamknięte, hermetyczne obudowy, przy czym znajdujący się wewnątrz nich środek o właściwościach smarnych zapewnia — ewentualnie przy pomocy dodatkowych urządzeń smarowniczych — właściwe smarowanie wszystkich znajdujących się tam węzłów tarcia.
– Ograniczenie do niezbędnego minimum punktów smarnych przez stosowanie rozwiązań konstrukcyjnych i technologicznych, a także materiałów nie wymagających zabiegów smarowniczych podczas eksploatacji oraz przez odpowiednie; grupowanie : węzłów tarcia ; i „ punktów smarowych i stosowanie dla nich samoczynnych systemów i urządzeń smarowniczych.
– Ochrona węzłów tarcia przed szkodliwym działaniem zanieczyszczeń z otoczenia, drogą stosowania rozbudowanych i skomplikowanych nieraz uszczelnień (a w przypadku zasysania powietrza — filtrów).
– Stosowanie — w szczególności w przypadku łożysk; tocznych — napełniania hermetycznej obudowy środkiem smarnym, o Wysokiej jakości, odpornym na starzenie, na cały w zasadzie okres eksploatacji lub przynajmniej do naprawy; głównej maszyny.