Termostat Kubota Z400

Termostat Kubota Z400 w ofercie naszej firmy. Skontaktuj się z nami w celu sprawdzenia dostępności termostatu Kubota Z400.

Termostat Kubota Z400 odpowiada za utrzymanie temperatury pracy silnika. Jest ważnym elementem występującym w silniku.

Przejście trzonka w grzybek wykonuje się możliwie dużym promieniem dla zmniejszenia oporów przepływu. Trzonek jest cylindryczny, a jego zakończenie ma kształt zależny od sposobu zamocowania sprężyny zaworowej.

Średnica zaworu zależy od wymiarów cylindra i na ogół wynosi (0,35 -e- 0,47) D. Ponieważ spaliny z cylindra wypływają pod nadciśnieniem, średnica zaworu wylotowego jest zwykle o 10-4-20% mniejsza od średnicy zaworu dolotowego.

Skok zaworu dobiera się tak, aby powierzchnia przepływu gazów między przylgnią i gniazdem zaworu przy całkowicie otwartym zaworze była równa powierzchni / przekroju kanału

Ze wzrostem prędkości przepływu czynnika przez zawór dolotowy rosną opory przepływu, a tym samym maleje współczynnik napełnienia cylindra. Dla­tego średnia prędkość przepływu w zaworze dolotowym (przy całkowicie otwar­tym zaworze) nie powinna przekraczać 50-^70 m/s, tylko w silnikach samo­chodów wyścigowych i w silnikach pracujących z doładowaniem przekracza ona 100 m/s. Średnia prędkość przepływu spalin przez zawór wylotowy może być o 25% większa, ponieważ wzrost ciśnienia pozostałych w cylindrze gazów spalinowych znacznie mniej wpływa na wartość średniego ciśnienia indykowanego niż spadek współczynnika napełnienia cylindra.