Głowica silnika Kubota Z400

Regenerowane oraz nowe głowice silnika Kubota Z400 oferowane przez naszą firmę. Zadzwoń i dowiedz się czy głowica Kubota Z400 dostępna jest na miejscu.

Głowica silnika Kubota Z400

Możesz też zamówić u nas do silnika Kubota Z400 zawory głowicy, gumki uszczelniające lub uszczelniacze zaworowe.

W razie pytań zadzwoń albo napisz maila.

Obecnie dla silników o liczbie cylindrów do 6 lub nawet do 8 (w zależności od wielkości silnika) stosuje się wykonanie bloku jako jednej całości. Zalety jednolitych bloków są następujące:

odpowiadają warunkom nowoczesnej produkcji i zmniejszają koszt wykonania; szczególnie uproszczona jest obróbka mechaniczna powierzchni: styku z głowicą i skrzynią korbową, zamocowania rur ssących i wydechowych, gładzi cylindrowych i osadzenia tulei oraz wykonanie wszelkich wierceń;

dają dużą swobodę przy rozwiązywaniu i umieszczaniu mechanizmu rozrządu;

dają bardziej sztywną konstrukcję, szczególnie w przypadku jednolitego odlewu ze skrzynią korbową;

pozwalają na bardziej racjonalny obieg wody;

dają bardziej zwartą konstrukcję, gdyż umożliwiają większe zbliżenie do siebie cylindrów.