Oferujemy zawór ssący i zawór wydechowy Kubota D1005. Podczas składanie zamówienia mailowo lub telefonicznie, podaj nam wymiary starych zaworów Kubota D1005.
Możesz u nas zakupić również uszczelniacze zaworów oraz prowadnice zaworowe Kubota D1005.
W silnikach krzyżulcowych widzimy zdecydowany podział kadłuba na trzy zasadnicze części, które ze względu na swą budowę i charakter pracy mają następujące nazwy: blok cylindrowy, stojak i podstawa; dwie ostatnie części odpowiadają górnej i dolnej części skrzyni korbowej silników bezwodzikowych. Wszystkie wymienione wyżej części są z reguły z żeliwa.
Konstrukcja i odlew bloku cylindrowego czterosuwowego silnika krzyżuicowegu nie nastręcza dużych trudności i może on być wykonany jako wspólny dla kilku cylindrów’. Natomiast w silnikach dwusuwowych, poza normalnymi wymaganiami (tworzenie górnej płyty usztywniającej silnik, osadzenie tulei cylindrycznej, stworzenie płaszcza wodnego i osadzenie śrub głowicy), blok cylindrowy musi być zaopatrzony w szczeliny z odpowiednimi kanałami i przegrodami kierowniczymi. Z tego względu odlewanie wspólnego bloku jest trudne i bloki dla każdego cylindra wykonuje się oddzielnie, po czym łączy się je śrubami w jedną całość. Konstrukcja bloku cylindrowego jest w dużym stopniu uzależniona od togo, czy zastosowane są cięgła.