Nasza firma oferuje pompy oleju do silnika Kubota D1402. Pompa oleju Kubota D1402 wysyłana do klienta na terenie całej Polski. Można również odebrać osobiście.
Pompy oleju Kubota D1402 dostępne od ręki bądź na zamówienie. Posiadamy też inne części zamienne do silnika.
W porównaniu z silnikami o komorach bezwirowych silniki z wtryskiem bezpośrednim i zawirowaniem powietrza w komorze spalania, mają niższe ciśnienie wtrysku paliwa oraz wtryskiwacze prostszej konstrukcji (często stosuje się wtryskiwacze jednootworkowe). W silnikach z zawirowaniem powietrza w komorze spalania straty chłodzenia są nieco większe niż w silnikach z komorami bezwirowymi, ponieważ wirowy ruch powietrza sprzyja intensywniejszemu oddawaniu ciepła ściankom cylindra. Silniki takie pracują bezdymnie przy mniejszym współczynniku nadmiaru powietrza, tak że ostatecznie sprawność efektywna obu typów silników jest mniej więcej jednakowa.
W silnikach z komorą wstępną komora spalania składa się z dwóch części: z komory głównej usytuowanej w cylindrze nad tłokiem i komory pomocniczej, zwanej komorą wstępną. Komora wstępna łączy się z komorą główną za pomocą jednego lub kilku wierconych otworów o stosunkowo małej średnicy. Objętość komory wstępnej wynosi 1,6 -f- 3,0% objętości skokowej cylindra lub 154-35% łącznej objętości komór spalania. Wtryskiwacz jest umieszczony w komorze wstępnej, tak że cała dawka paliwa przeznaczona do spalenia przechodzi przez nią.