Pasek napędu alternatora Kubota V3800. Pasek klinowy Kubota V3800 dostępny na miejscu. Z racji tego, że w tym silniku występują różne wersje pasków, przed złożeniem zamówienia potwierdź nam szerokość oraz długość paska.
Popychacze wykonuje się z żeliwa lub stali węglowej, chromowej, lub chromowo-niklowej. Powierzchnie popychaczy współpracujące z krzywką utwardza się w popychaczach żeliwnych przez dobielanie a w stalowych przez nawęglanie i powierzchniowe hartowanie lub nielistowanie. Pomiędzy popychaczem a trzonkiem zaworu musi być zachowany pewien luz, umożliwiający rozszerzanie się współpracujących części pod wpływem temperatury. Luz ten dla zaworu ssącego, mniej nagrzewającego się, wynosi przeciętnie 0,1-0,2 mm, a dla zaworu wydechowego 0,3-0,4 mm. W celu ustalenia tego luzu popychacz w silniku dolnozaworowym zaopatrzony jest w śrubę regulacyjną, która może być wkręcana lub wykręcana, a następnie ustalana w odpowiednim położeniu za pomocą przeciwnakrętki.