Czujnik temperatury płynu silnika Kubota V3800

Oferujemy czujnik temperatury płynu silnika Kubota V3800. Czujnik temperatury Kubota V3800 dostępny od ręki lub na zamówienie w przypadku braku.

Ponadto w sprzedaży oprócz czujników temperatury Kubota V3800 inne elementy osprzętu.

Chłodzenie silników spalinowych może odby­wać się za pomocą powietrza lub cieczy. Chłodzenie silników cieczą wykazuje wiele za­let:  obciążenie cieplne silnika jest równomier­ne, regulacja temperatury silnika jest prosta. Regulacja temperatury jest: automatyczna — termostatem, . który włącza obieg wody we­wnętrzny lub zewnętrzny (chłodnica). Dodatko­wo można stosować przysłanianie chłodnicy żaluzją. Inna możliwość regulacji temperatury to sterowanie sprzęgłem wentylatora chłodnicy przy pomocy termostatuj Silniki chłodzone cieczą w; stosunku do chłodzenia powietrznego wykazują mniejsze straty mocy zużytej na chłodzenie.

Kontrolowanie stanu cieczy w układzie chło­dzenia, ochrona przed zamarznięciem cieczy w układzie chłodzenia, usuwanie ewentualnych przecieków chłodnicy i przewodów stanowią wady, których nie mają silniki chłodzone po­wietrzem.

Obsługa powietrznego układu chłodzenia silnika jest łatwiejsza w stosunku do wodnego, gdyż kontrola jego sprowadza się na ogół do spraw­dzania naciągu pasków dmuchawy.

Chłodzenie silników powietrzem wykazuje jed­nak pewne wady, z których najważniejsze to: większa hałaśliwość, większe zużycie paliwa z uwagi na napęd wydajnej dmuchawy, trudności rozruchowe w niskich temperaturach. Na ogół silniki o mocy powyżej 150 KM buduje się chłodzone cieczą. W przypadku małych silni­ków częściej spotyka się układy chłodzenia po­wietrzem.