Regenerowane oraz nowe głowice silnika Kubota V3800 oferowane przez naszą firmę. Zadzwoń i dowiedz się czy głowica Kubota V3800 dostępna jest na miejscu.
Możesz też zamówić u nas do silnika Kubota V3800 zawory głowicy, gumki uszczelniające lub uszczelniacze zaworowe.
W razie pytań zadzwoń albo napisz maila.
Konstrukcja bardzo małych silników przemysłowych nie różni się znacznie od silników samochodowych z zapłonem samoczynnym, stąd też i rozwiązanie kadłuba jest takie samo Podziału kadłuba dokonuje sic zwykle w płaszczyźnie przechodzącej przez oś wału korbowego, a w jednostkach większych dochodzi jeszcze dodatkowy podział między blokiem cylindrowym a skrzynią korbową. Podyktowane jest to względami produkcyjnymi.
W celu ułatwienia montażu skrzynia korbowa zaopatrzona jest zwykle z obu stron w duże okna na osi każdego cylindra. Spowodowane w ten sposób osłabienie skrzyni korbowej jest w zupełności wyrównywane przez zastosowanie długich śrub cięgnowych łączących całość kadłuba niekiedy nawet z głowicami. Śruby te przenoszą całkowicie siły rozciągające, pozostawiając skrzyni korbowej rolę osłony.