Wieniec rozrusznika koła zamachowego Kubota V3600

Wieniec rozrusznika Kubota V3600 oraz całe koło zamachowe do tego silnika. Przed złożeniem zamówienia na wieniec koła zamachowego Kubota V3600 podaj wymiary wieńca (średnica oraz szerokość) oraz ilość zębów wieńca.

Podczas pracy silnika sworzeń tłokowy może przesuwać się;swobodnie w granicach luzów, a grzybki zabezpieczające ocierają się o gładź cylindra nie wywołując żadnych uszkodzeń. Przy nagrzewaniu się tłoka powiększa się luz pomiędzy sworzniem tłokowym a piastą tłoka. Powiększenie tego luzu jest znaczne, zwłaszcza w tłokach ze stopów lekkich. Ponieważ nadmierny luz przy czy nia się do szybkiego zużycia tłoka i sworzni. W wielu silnikach nie przewiduje się specjalnego smarowania sworznia tłokowego, gdyż smarowanie olejem rozpylonym w skrzyni korbowej jest zupełnie wystarczające. Jeżeli główka korbowodu obraca się na sworzniu, to zwykle w górnej części główki przewidziany jest otwór do smarowania sworznia mgłą olejową.
W silnikach większych; doprowadza się zazwyczaj olej do sworznia tłokowego specjalnym przewodem lub kanałem wywierconym w trzonie korbowodu.