Śruby głowicy, szpilki głowicy Kubota V3600

W ofercie szpilki i śruby głowicy do silnika Kubota V3600. Przy zakupie śrub głowicy do Kubota V3600 możemy dodać dane techniczne dotyczące siły dokręcania głowicy silnika.

W ofercie także inne szpilki i śruby do silnika Kubota V3600.

Silnik młota wibro uderzeniowego pracuje w bardzo trudnych warunkach, gdyż uderzenia zmniejszają jego trwałość. W silnikach elektrycznych wstrząsy powodują drgania uzwojenia, a w konsekwencji wykruszanie się izolacji i zwarcie. Aby temu zapobiec, uzwojenie jest wtapiane w żywicę epoksydową. Stojan silnika zalany żywicą epoksydową jest zamocowany w korpusie żeliwnym. Wirnik jest zamontowany na ułożyskowanym wale, na którym mimośrodowo osadzono masy bezwładnościowe. W dolnej części wibratora są zamontowane bijak i uchwyty sprężyn roboczych. Na wbijany pal nałożony jest uchwyt, zakończony kowadłem. Zagłębianie pala następuje przez uderzenie bijaka w kowadło. Do połączenia młota wibro uderzeniowego z uchwytem jest przeznaczony tzw. regulator, którym jednocześnie ustala się luz między kowadłem a bijakiem. Zespół regulatora składa się ze staliwnego korpusu osadzonego na uchwycie za pomocą gumowych pierścieni. Do regulacji luzu są przeznaczone sprężyny robocze. Młoty wibro uderzeniowe są wyposażone w zawiasach służące do zawieszania na urządzeniu dźwigowym lub specjalnej konstrukcji.