Regenerowane oraz nowe głowice silnika Kubota V3600 oferowane przez naszą firmę. Zadzwoń i dowiedz się czy głowica Kubota V3600 dostępna jest na miejscu.
Możesz też zamówić u nas do silnika Kubota V3600 zawory głowicy, gumki uszczelniające lub uszczelniacze zaworowe.
W razie pytań zadzwoń albo napisz maila.
Rozwiązania w którym blok cylindrowy i górna część skrzyni korbowej wykonane są w jednym odlewie, stosuje się dla mniejszych silników, o średnicy cylindra do 200 mm. W wyjątkowych przypadkach, gdzie zależy nam na małym ciężarze, może być zastosowane do silników o średnicy cylindra do 300 mm. Ten typ, jak i większość silników przemysłowych, ma wstawianą tuleje cylindrową, a to ze względu na możliwość użycia specjalnych materiałów oraz dokonywania wielu napraw podczas długotrwałej eksploatacji. Silnik ten zamocowany jest do fundamentu za pomocą łap w górnej części skrzyni korbowej, natomiast dolna część (na rysunku nic przedstawiona) może być wykonana z blachy i podwieszona śrubami do części górnej. Łożyska są podwieszone za pomocą długich śrub cięgłowych, przechodzących przez całą wysokość kadłuba.