Uszczelniacze zaworów Kubota V3307. Gumki zaworowe Kubota V3307 dostępne od ręki, możliwa natychmiastowa wysyłka do klienta.
Uszczelniacze zaworowe Kubota V3307 posiadamy na miejscu także w większych ilościach. Dostępne również inne części do głowicy Kubota V3307.
Ma zapobiegać niekorzystnym skutkom rozpadu cząsteczek przy samozapłonie. Umieszczona w denku tłoka komora spalania ma tutaj kształt kuli podobnie jak w starej komorze MAN z tym, że kula została przesunięta do środka denka tłoka (stąd pochodzi nazwa systemu „M” — Mitte, co znaczy „środek”). Rozpylacz wtryskiwacza ma dwa otwory nadające strumieniom paliwa odpowiednie kierunki. Główna część dawki paliwa (około 95%) trafia zwartym strumieniem na ściankę komory, rozlewa się po niej i wskutek działania wirów powietrza pokrywa ją cienką powloką o grubości 12-1-15 um (przypalonym obciążeniu silnika). Paliwo nagrzewa się od gorących ścianek komory, mUnsywnio paruje i mii.sza się z powietrzem. Zapłon mieszanki następuje od rozproszonych w komorze ognisk, pochodzących z samozapłonu drobnych kropelek paliwa odrywającego się od głównych strug (około 5°/o ogólnej dawki).