Czujnik temperatury płynu silnika Kubota V3307

Oferujemy czujnik temperatury płynu silnika Kubota V3307. Czujnik temperatury Kubota V3307 dostępny od ręki lub na zamówienie w przypadku braku.

Ponadto w sprzedaży oprócz czujników temperatury Kubota V3307 inne elementy osprzętu.

W zależności od przeznaczenia silnika wysoko­prężnego nieregularność i nieczułość jego pracy jest różna. Do silników pracujących w agrega­tach prądotwórczych stosuje się najbardziej czułe regulatory obrotów, gdzie współczynnik nieregularności wynosi l,5-ś-2,5%. W koparkach mechanicznych przy wykorzystaniu bezwład­ności układu korbowego do krótkotrwałego zwiększenia mocy silnika kosztem zwolnienia jego biegu w okresie szczytowego obciążenia podczas odspajania gruntu, współczynnik nie­regularności może dochodzić do 20%.

W maszynach budowlanych, gdzie silnik pracu­je w układzie napędu hydrodynamicznego, wy­magane są obroty w zakresie 2200-1-2400 obr/ /min. Zastosowanie w takim przypadku silnika wysokoprężnego o obrotach umiarkowanie wy­sokich podyktowane jest względami zmniejsze­nia ciężaru i gabarytów silnika oraz z uwagi na wielkość zastosowanego zmiennika momentu. Przy niskich obrotach zmienniki momentu wy­padają duże i ciężkie.

Moment obrotowy silnika ma zasadniczy wpływ na pracę maszyny budowlanej. Najkorzystniej­szą pracę silnika otrzymywałoby się, gdyby cha­rakterystyka momentu przebiegała wg hiper­boli. Ponieważ jednak rzeczywisty przebieg mo­mentu obrotowego silnika wysokoprężnego od­powiada krzywej zbliżonej do linii poziomej charakteryzującej się prawie stałym momen­tem, istnieje potrzeba powiększenia momentu obrotowego.