Termostat Kubota V3307 w ofercie naszej firmy. Skontaktuj się z nami w celu sprawdzenia dostępności termostatu Kubota V3307.
Termostat Kubota V3307 odpowiada za utrzymanie temperatury pracy silnika. Jest ważnym elementem występującym w silniku.
Zalety rozrządu dolnozaworowego to prosty napęd zaworów oraz mała wysokość silnika (niska głowica cylindrów). Natomiast do jego wad należy zaliczyć niekorzystny kształt komory spalania, utrudniony dolot mieszanki palnej i wylot spalin oraz skomplikowany odlew kadłuba. Ponadto układ dolnozaworowy uniemożliwia stosowanie mokrych tulei cylindrowych oraz sprzyja odkształceniu cylindra stykającego się bezpośrednio z jednej strony z gorącym kanałem wylotowym, a z drugiej-— ze stosunkowo chłodnym kanałem dolotowym.
Rozrząd górnozaworowy można stosować zarówno w silnikach z zapłonem iskrowym, jak i w silnikach z zapłonem samoczynnym, ponieważ umożliwia on osiąganie dowolnie dużego stopnia sprężania. W układzie górnozaworowym zawory są umieszczone w głowicy nad cylindrami, przy czym w zależności od kształtu komory spalania i rodzaju napędu zawory mogą być ustawione pionowo w jednym rzędzie, mogą być nachylone do osi cylindra, jak również mogą być ustawione w dwóch rzędach nachylonych do siebie pod pewnym kątem (układ. V).