Głowica silnika Kubota V3300

Regenerowane oraz nowe głowice silnika Kubota V3300 oferowane przez naszą firmę. Zadzwoń i dowiedz się czy głowica Kubota V3300 dostępna jest na miejscu.

Głowica silnika Kubota V3300

Możesz też zamówić u nas do silnika Kubota V3300 zawory głowicy, gumki uszczelniające lub uszczelniacze zaworowe.

W razie pytań zadzwoń albo napisz maila.

Skrzynią korbową nazywać będziemy dolną część kadłuba, w której mieści sic wał korbowy. Skrzynia korbowa składa się w zasadzie z dwóch części: górnej i dolnej. Górna część skrzyni korbowej, bardzo często wykonywana jako całość z blokiem cylindrowym, służy w silnikach samochodowych, lotniczych i mniejszych przemysłowych do zamocowania do ramy podwozia, łoża płatowca lub fundamentu. Dolna część skrzyni w większych silnikach przemysłowych służy jako podstawa i dlatego nosi często nazwę ramy fundamentowej, natomiast w silnikach samochodowych z reguły spełnia rolę zbiornika oleju, skąd pochodzi jej nazwa: miska olejowa.