W sprzedaży rozrusznik i alternator Kubota V2403. Posiadamy rozruszniki i alternatory Kubota V2403 regenerowane oraz używane. Sam decydujesz jaki potrzebujesz.
Przy zakupie rozrusznika i alternatora Kubota V2403 podaj nam pełne dane z numerem seryjnym, które odczytasz ze starego.
Przewód łączący rozdzielacz z cylindrem silnika zakończony jest zaworem rozruchowym umieszczonym w głowicy. który dociskany jest do swego gniazda sprężyną i pod działaniem ciśnienia powietrza rozruchowego; w czasie normalnej pracy silnika zawór jest zamknięty. W innych rozwiązaniach sterowanie dopływu powietrza do poszczególnych cylindrów odbywa sic; drogą zastosowania mechanicznie napędzanych zaworów rozruchowych. W silnikach wielocylindrowych zwykle tylko część cylindrów posiada zawory rozruchowe. Wadą rozruchu sprężonym powietrzem jest obniżenie temperatury cylindra przez rozprężanie powietrza co utrudnia uzyskanie pierwszego zapłonu. Z tego powodu w niektórych konstrukcjach sprężone powietrze dostarcza się do specjalnego pneumatycznego silnika rozruchowego, który obraca koło zamachowe (podobnie jak rozrusznik elektryczny).