Pierścienie tłokowe Kubota V2203 w ofercie naszej firmy dla tłoków nominalnych oraz nadwymiarowych. Do pierścieni Kubota V2203 proponujemy również tłoki oraz inne części zamienne.
Pierścienie Kubota V2203 dostarczane kurierem na terenie całego kraju. Możesz też odebrać je osobiście.
Usuwanie spalin z cylindra zaczyna się w końcu suwu rozprężania z chwilą otwarcia zaworu wylotowego, a kończy się na początku suwu dolotu z chwilą zamknięcia zaworu wylotowego.
Proces wylotu można podzielić na trzy okresy. W okresie pierwszym, trwającym od chwili otwarcia zaworu wylotowego do chwili osiągnięcia przez tłok DMP, spaliny uchodzą z cylindra pod wpływem znacznej różnicy ciśnień. Ciśnienie gazów w cylindrze w chwili otwarcia zaworu wylotowego wynosi w silnikach z zapłonem iskrowym 4004-600 kPa, a w silnikach z zapłonem samoczynnym 2504-400 kPa. Prędkość wypływu gazów w pierwszych chwilach wylotu wynosi 5004-600 m/s.;
Okres drugi to mechaniczne wyrzucanie spalin przez tłok przesuwający się ku GMP.
Okres trzeci to wypływ gazów z cylindra pod wpływem energii kinetycznej słupa gazów w rurze wylotowej. Dla wyzyskania tej energii zawór wylotowy zamyka się zawsze po GMP tłoka.
Temperatura gazów wylotowych wynosi w silnikach z zapłonem iskrowym 10004-1100 K, a w silnikach z zapłonem samoczynnym 6004-800 K.
Zwiększenie prędkości obrotowej silnika, jak również zainstalowanie tłumika w rurze wylotowej, powoduje podwyższenie ciśnienia gazów przy końcu suwu wylotu, co z kolei powoduje zmniejszenie współczynnika napełnienia cylindra podczas suwu dolotu.