Pasek napędu alternatora Kubota V1505. Pasek klinowy Kubota V1505 dostępny na miejscu. Z racji tego, że w tym silniku występują różne wersje pasków, przed złożeniem zamówienia potwierdź nam szerokość oraz długość paska.
Jego główną zaletą jest to, że pompa tłocząca olej do poszczególnych miejsc smarowania jest zawsze zasilana, bez względu na chwilowe przechyły silnika. Ten system smarowania jest stosowany również w samochodach. W pompach tych stosuje się koła zębate z zębami o zarysie
ewolwent owym. Wykonanie takich kół jest łatwe, a dokładność rozstawu ich osi nie ma wpływu na prawidłowość ich współpracy. Liczba zębów wynosi zazwyczaj 7-4-20, a moduł 2-4-4 mm. Pompa zębata daje stosunkowo wysokie ciśnienie tłoczenia, jednakże jej zdolność zasysania jest niewielka i dlatego pracuje ona najlepiej wtedy, gdy jest całkowicie zanurzona w oleju.