Zawór ssący i zawór wydechowy Kubota V1505

Oferujemy zawór ssący i zawór wydechowy Kubota V1505. Podczas składanie zamówienia mailowo lub telefonicznie, podaj nam wymiary starych zaworów Kubota V1505.

Zawory głowicy Kubota V1505

Możesz u nas zakupić również uszczelniacze zaworów  oraz prowadnice zaworowe Kubota V1505.

Trudność utrzymania temperatury gruszki w podanych wyżej granicach wynika stąd, że temperatura znacznie waha się ze zmianą obciążenia silnika, kiedy bowiem wzrasta obciążenie, ilość paliwa dostarczana do cylindra również wzrasta i wskutek wydzielania się podczas spalania większej ilości ciepła ¡ ścianki gruszki żarowej nagrzewają się silniej. Przy spadku obciążenia. ze względu na mniejszy wydatek paliwa, temperatura gruszki szybko sic; obniża. W ten sposób, w celu umożliwienia pracy silnika z głowicą żarową przy wszystkich obciążeniach, trzeba regulować temperaturę gruszki, a tym samym chwilę zapłonu paliwa.

Dostarczanie wody do cylindrów tych silników rozpoczyna się w chwili, kiedy obciążenie przekroczy nieco połowę normalnego. W miarę wzrostu obciążenia dopływ wody do cylindra zwiększa się. Wodę dostarcza się do cylindra drogą dodawania jej do ładowanego powietrza specjalnym zaworem regulowanym ręcznie, bądź też drogą bezpośredniego wtrysku do komory spalania.